Ukrašavanje shopping centara

Vrijeme je da i vaš izlog zablista u punom sjaju 

Već sredinom jeseni, čim krenu prvi znakovi hladnijeg vremena, ljudi su spremni na još jednu blagdansku shopping sezonu. Približavanjem prosinca i shopping centri dobivaju novo ruho – božićne lampice, svjetleće zavjese i božićna drvca.  Za neke su shopping centre sasvim dovoljni osnovni ukrasi. Ali za neke je bogato ukrašavanje jedini način da pravilno proslave praznike koji su pred nama.

Pokušajte zamisliti sljedeću situaciju. Ulice su prepune ljudi koji ulaze i izlaze iz prodavaonica, a u rukama nose različite pakete i vrećice. U zraku se osjeti to posebno blagdansko raspoloženje, a na svakom je kutu kućica s fritulama i kuhanim vinom. Pred vama su dvije trgovine. U obje se nalazi poklon koji nekom želite kupiti i u obje je ista cijena. Lijeva trgovina nije se opterećivala postavljanjem božićnih ukrasa i izgleda kao i svaki drugi dan u godini. Odmah pored nje nalazi se druga trgovina, u izlogu su led lampice, ukrasne vrpce i imele. Iz trgovina se čuju božićne pjesme. U koju ćete ući?

Božićne dekoracije igraju važnu ulogu

Za privlačenje je kupaca za vrijeme blagdana najvažniji dobar marketing. U sezoni kada se svi nadmeću za njihovu pažnju, kako ćete se izdvojiti od ostatka konkurencije? Sudeći po prethodno provedenim istraživanjima, više je nego vjerojatno da ćete ući u dućane ili shopping centre koji su lijepo ukrašeni. Ima nešto u blagdanskim dekoracijama što nam izaziva osjećaj topline oko srca zbog kojih želimo ući unutra i pogledati sve oko sebe.

Naravno, blagdansko ukrašavanje nadilazi samo poticanje kupovine, iako je to vjerojatno najočiglednije. Pravi ukrasi mogu učiniti vaš objekt odredišnim mjestom. Stoga kontaktirajte i posjetite Gospodare Svjetla, koji će svaku vašu ideju pretvoriti u stvarnost. Pogledajte samo parišku robnu kuću Galeries Lafayette. Kao što kaže stara narodna poslovica „dobar glas daleko se čuje“. Ljudi su vizualna bića i ponekad je dovoljno samo malo više svjetlosnih dekoracija kako biste privukli znatiželjnike. Božićne dekoracije djeluju na osobnoj razini za svakog kupca, i suptilno utječu na način njihove kupovine i vrijeme provedeno u shopping centru, što može dovesti do veće prodaje.

Dekoriranje zahtijeva pažljivo planiranje

Naravno, da biste postigli taj pravi božićni duh, morate unaprijed planirati. Kada dođe vrijeme ukrašavanja, ukrasi se moraju postaviti brzo, kako bi pozitivno djelovanje na kupce započelo što prije. Međutim, nekoliko ukrasa više nije garancija uspjeha, ali je prednost kojom ćete zablistati u moru konkurencije. U tome vam mogu pomoći i Gospodari Svjetla koji u svom asortimanu nude pregršt svjetlosnih ukrasa, LED rasvjetu i motiva izrađenih prema željama klijenata. Sada je pravo vrijeme da vaš izlog jednostavno zablista!